Navigace

Obsah

Opatření Města Podivína v souvislosti s onemocněním COVID-19

Typ: ostatní
Aktualizováno 16.3. 2020 v 11:30 hod.

Aktualizováno 16.3. 2020 v 11:30 hod.

 

Provozní doba Městského úřadu Podivín se pro veřejnost stanovuje takto:

Pondělí: od 9,00 hod. do 12,00 hod.

Středa: od 14,00 hod. do 17,00 hod.

Radnici, prosím, navštěvujte pouze v urgentních případech, kde je nezbytná osobní účast. V ostatních případech se na úřad obracejte telefonicky či e-mailem (viz kontakty níže).

Do odvolání se přerušuje výběr poplatků za svoz komunálního odpadu  a  výběr poplatků ze psů.

Poplatky: komunální odpad: 600 Kč/občan, psi: 200 Kč/pes mohou občané nadále platit bankovním převodem na účet města Podivína č.účtu:  1625651/0100. Do zprávy pro příjemce uveďte účel platby, jméno a adresu.

Pytle na tříděný odpad budou distribuovány následně.

Do odvolání je přerušen provoz Městské knihovny.

Do odvolání je přerušen provoz Sběrného dvora Podivín.

Do odvolání je přerušen provoz Mateřské školy Podivín.

Do odvolání je přerušen provoz Městské haly Podivín a veškerých sportovního hřišť a zařízení

Město Podivín hledá dobrovolníky z řad spoluobčanů, kteří by nám mohli pomoci v aktuální krizové situaci. Kdo z Vás můžete pomoci, napište na email: PodivinSiPomaha@gmail.com nebo zavolejte na telefon 723 590 226.

 

Kontakty:

Nová informační linka v souvislosti s koronavirem: 1212

Podatelna: 519 365 311, 519 344 203

Starosta: 723 864 801

Místostarosta: 602 890 803

mail: podatelna@podivin.cz

Aktuální informace ke koronaviru najdete na stránkách Ministerstva zdravotnictví Česká republiky: https://koronavirus.mzcr.cz/


Příloha

Vytvořeno: 13. 3. 2020
Poslední aktualizace: 16. 3. 2020 14:09
Autor: Ing. Radim Mildner